Ny blogg igen!

Jag har bytt blogg igen för att jag inte orkar höra att jag inte är någon bra människa. Jag är snart 16 år och kampas med en abort som jag gjorde när jag var 15 år.  Jag är nyss fyllda 16 år.  för ca 6 månader sen så fick jag reda på att jag var gravid. Min pojkvän sa att han helst ville vänta att skaffa barn men jag fick avgöra själv hur vi skulle göra. Han skulle hjälpa till även fast jag skulle behålla barnet. han är 20 som han nyss har fyllt, världens underbaraste! Han var ett väldigt stort stöd. Just då när jag skulle berätta för min pappa som jag bodde med, pappa ville inte veta av mig när han fick reda på det, han är  den som vill att man ska vänta med sex till man är gift. Men det är bara 4 månader jag gjorde en abort.  Jag gick gravid i två månader innan jag bestämde mig för en abort. Så illa som jag mådde när jag var gravid  men guud va härlig känsla det blev i magen! Man kände hur det var något som far runt  i alla håll och kanter! Men Efter två dagar ångrade jag mig. Min fästman som han nyss har blivit kommer fram och säger att barn är det vi tar så fort du har tagit studenten.  Han är verkligen kärlek. Och jag vet exakt att han inte skiulle kunna vara otrogen eller ens tanke på att lämna mig. jag går andra året på Gymnasiet, jag började i skolan ett år tidigare än vanligt. Min mamma gav mig det, innan hon gick bort... Tragiskt nog så minns jag bara de få minnena av henne. Men jag sörjer henne än, fast det är 10 år sen.


Det är bara att fråga något om ni har frågor. Jag kommer att skriva och berätta massor och allt annat om mitt liv. Men mesta dels hur jag ska göra för att komma i gång efter detta, efter aborten och att min pappa kastade ut mig. Och han säger även i dag att jag inte är hans dotter. Men allting för att en kondom inte höll. Och jag fick inte ens gå till en ungdomsmottagning, men han kontrollerade allting jag gjorde. Väldigt jobbigt för mig. Men i dag bor jag delvis hos min farfar som är 67år med min farmor på 58 år.  Men jag bor mest hos min kille. Som jag inte skulle veta vad jag skulle göra utan, samma sak med farmor och farfar<3 Älskar dem så otroligt!

Kommentarer
Postat av: Jenny Eriksson

En kompis länkade just din blogg, vad hemskt det du varit med om trots så ung ålder :(

Stackare!

2011-12-01 @ 21:20:59
URL: http://callesflicka.blogg.se/
Postat av: Frida(bloggägaren)

Okej, ni får gärna länka vidare så fler kan läsa om de vill. Jo det är mycket som har hänt, men jag bloggar nu med för att kunna hjälpa andra som har det jobbigt och svårt.

2011-12-02 @ 15:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0