Jadå, då blev det lite ändringar med mitt liv ^^

En rätt massa ändrigar i mitt liv just nu ^^ Kan bli så att jag kanske får bebis mkt tidigare än beräknat ^^ Vi ska kolla hur möjligheterna är för mig med skolan, hur jag kan lägga upp så jag kan ta studenten 2013  utan att behöva gå om ^^ .

Ska åka och köpa en kanin i morgon :D Fett nice :D Längtar som en toka ja ;D..

Ja, vad ska jag säga mera då? Jag har börjat hos en ny psykolog, börjat få mer grepp igen om mitt liv. Att börja må bättre så småning om ^^ Massor som har blivit ändrat sen sist. bara på några dagar alltså! De e sjukt! Va fort  allting kan gå. Men har de bästa omkring mig i alla fall. Men jag har en viss saknad ändå, och det är mamma. Men ska åka och sätta ljus hos  henne i morgon. Och hoppas att hennes fina ängel finns kvar  hos dig mamma<3 jag älskar dig en väldans massa.

Fick även reda på att pappa har börjat att dejta igen. Vilket kan vara bra, han kanske vill ha mig i hans liv igen, eller om han skaffar en ny familj. Vet ingenting längre.  men nu kommer min älskling<3 :D

Natti! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0