Bebis, eller bara vara mig?

Just nu är det en deppig period. Väntar på att min reborndocka ska bli klar.  Men den blir klar i februari, vilket jag längtar massor över! Kanske kan vasra en trygghet och kännas bättre för mig för att jag gjorde ett dumt val som  jag tycker. Suuger jävla massa om jag får säga så. Men Barn blir det senare, hoppas på att den ska bli väldigt snart ^^ Om man har den turen som man säger^^.

Min fästman har nyss gått och lagt sig ^^ Så nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska sova, har sista dagen i skolan  i morgon och då får vi betygen! Vet att jag har bara VG och MVG i dessa ämnen som har slutat^^ I am fucking awsume ;)


Frågestund från i dag till 19 dec ^^ Länka gärna bloggen och be folk att ställa frågor om de har några :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0