Älsklings kompis kär i mig???

Just nu är jag helt själv medans älskling och hans kompis sitter och kollar på en skräckfilm.  Men om hans kompis kommer och pratar och hellre är nära mig än att vara och spela med älskling kan det tyda på att han gillar mig?? Alltså jag gillar inte honom alls på det sättet. Eftersom att jag har den bästa killen i mina ögon. Tycker bara att de skulle kännas jobbigt om han skulle vara intresserad av mig, eftersom jag inte är det av honom.  Jag sitter och är orolig eftersom jag ska till sjukhuset i morgon. Tänker inte avslöja något fören nyårsafton eller några dagar efter.


Men lite frågor som jag skulle vilja ha hjälp med att svara på :
  1. Hur ska jag säga till älskling hur jag tycker de känns med hans kompis när han verkar hellre vara med mig?
  2. Vad tror ni att jag ska berätta för er på nyår eller någon dag efter ?
  3. Hur ska man säga till sin mormor att man i bland önskar att man kunde få vara med sin mormor och kunna få bara vara med henne några dagar i veckan ? Utan att såra morfar som jag inte har kontakt med längre..
  4. Vad ska ni göra på nyår? =)
  5. Något förslag på vad man kan ge älskling i födelsedagspresent?
  6. OCh Va kan man ge till farmor och farfar i födelsedagspresent?

Mååånga födelsedagar som kommer upp nu. Egentligen fyller min pappa år i dag med. Vilket är lite jobbigt, eftersom att man alltid har kunnat ge han saker... Men nu, inte något.. :/


Kommentarer
Postat av: Kitty

1. säg de till honom sen då när du tycker att det är rätt läge. Typ att du bara snackar me hon om det. Han förstår nog dig efterallt ska du se =)

2.Kanske att ni ska flytta till hus eller bebis kanske :D?

3.säg de bara^^ hon blir gla att du vill vara me henne mera:)

4.ska vara med älskling och hans familj::D

5.om han gillar spel så kanske ett sånt eller en fin töja:D

6. ingen aning:) kanske en blomma':)

2011-12-30 @ 12:43:01
URL: http://superbullen.blogg.se/
Postat av: Tilda

Jag håller med kitty. Men prata me din kille om det, menar det kan vara nog så jobbigt. vet själv hur de kan vara, min förredetta som hade en kompis som gjorde liknande kändes det som om han va kär i mig. Vilket visade sig vara sant! Jobbigt nog :S.. MEn de gick i allla fall bra med allt ^^

2011-12-30 @ 15:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0